Linki Sponsorowane

Reklama kontekstowa to przede wszystkim linki sponsorowane prezentowane w wyszukiwarce po wpisaniu interesujących klienta haseł i fraz.

Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych pozwala na bardzo elastyczne ustalanie budżetu – można ją prowadzić już za kilkaset złotych miesięcznie, w zależności od potrzeb zwiększając lub zmniejszając środki na reklamę.
Reklama linkami sponsorowanymi nie wymaga wiązania się długoterminowymi umowami – klient może przeprowadzić jedną testową kampanię poświęcając niewielką kwotę. Jeśli uzna efekty za zadowalające, może zdecydować się na dalszą współpracę.
Dlaczego warto reklamować się w linkach sponsorowanych
Reklama w linkach sponsorowanych nie jest rozliczana na podstawie ilości jej wyświetleń, a na podstawie ilości kliknięć w reklamę. W praktyce oznacza to że opłata naliczana jest za wejścia na stronę osób zainteresowanych ofertą.

Google udostępnia narzędzia, pozwalające bardzo precyzyjnie wycelować reklamę w konkretnego odbiorcę. Wyświetlanie reklam można ograniczyć m.in.:

  • do wybranego obszaru geograficznego – np. województwa, odległości w kilometrach od danego punktu
  • godzin – reklamę można wyświetlać tylko w godzinach pracy firmy

Mamy do dyspozycji również szereg narzędzi pozwalających mierzyć skuteczność reklam takich jak średni koszt za kliknięcie, mierzenie konwersji, klikalność reklam. Pozwala to na ciągłą optymalizację kampanii reklamowej. Posiadacze sklepów internetowych mogą zmierzyć ile zamówień i na jakie kwoty zostało złożone za pośrednictwem boksów reklamowych.
Statystyki odwiedzin

Wraz z rozpoczęciem kampanii instalujemy na Państwa stronie statystyki. Statystyki pozwalają na zmierzenie ilości, źródeł odwiedzin, czasu jaki osoby przeglądające stronę spędziły w witrynie, czy też lokalizację geograficzną, z której pochodziły.